| 2020. július. 4. | 1 perc olvasás

Hétfőn újranyit az E.ON ügyfélszolgálati irodája Sopronban

Július 6-tól, azaz hétfőtől a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái, így a soproni is az Inkubárotházban. A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, mert az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online, telefonos és videós ügyfélszolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. Fontos változás, hogy a személyes ügyfélszolgálatokon kizárólag online időpontfoglalással lehet ügyeket intézni.

A központi ügyfélszolgálati irodák hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 10 és 14 óra, szerdán pedig 14 és 18 óra között látogathatók. Időpontot az eon.hu/idopontfoglalas felületen lehet kérni, amelyről SMS-ben és e-mail-ben is megerősítő értesítést kapnak az ügyfelek.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy lefoglalt időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a megkezdett ügyfélmegkeresésre a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot, vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az E.ON ugyanakkor felhívja a figyelmet, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés a videós ügyfélszolgálaton, telefonon, e-mailben, vagy online. A www.eon.hu/ugyintezes oldalon egyszeri regisztrációt követően teljes körűen intézhető a mérőállás diktálás, a számla- és egyenlegmegtekintés, a számlafizetés, az e-számlára váltás, valamint megtekinthetők az értesítések a tervezett üzemszünetekről. Mérőállás rögzítése, előrefizetős mérő feltöltése, valamint számlamásolat és csekk kérése esetén arra kéri ügyfeleit a szolgáltató, hogy továbbra is a digitális csatornákon intézzék ügyeiket.

Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az E.ON számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.

 

Borítókép forrása: Sopron Média Archív

Címkék: E.ON

Legnépszerűbb cikkek