| 2023. március. 5. | 1 perc olvasás

A déli járatban már javában zajlik az M85-ös alagút betonozása

Mindkét járatban 35 centiméter vastag vasbetonszerkezet készül egy géplánc közreműködésével a Dömper, Subterra-Raab és Pannon-Doprastav által kivitelezett projektben.

Az északi járat februári lyukasztása után ezúttal a soproni alagút déli járatában készített látványos videót a Magyar Építők stábja. Ebben a járatban már a végleges szerkezet betonozása zajlik egy négytagú géplánc által, amely a szigetelés, a vasszerelés és a betonozás fázisait végzi egymással párhuzamosan a 780 méter hosszú alagút különböző blokkjaiban.

Az M85-ös gyorsforgalmi úton a Fertőrákos csomópont és a Sopron nyugat csomópont között megépülő alagutat a Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft. és a Pannon-Doprastav Kft. alkotta SDD konzorcium kivitelezi. A Bécsi-domb alatt átvezető alagút két egymás mellett futó járattal jön létre. A déli járat lyukasztása már tavaly nyáron megtörtént, míg az északi járatban idén február 9-én ért össze a két irányból végzett fejtés.

Az alagút végleges szerkezetéhez mindkét járat esetében 35 centiméter vastag vasbetonszerkezet készül a fent említett géplánc közreműködésével.

 

Kattintson egy képre a galériánk megtekintéséhez!

Legnépszerűbb cikkek