Nehéz megmondani mennyit lehet még gyorsulni, meg persze időjárás függő a dolog. De az biztos a második fele mindig sokkal gyorsabb egy ilyen útnak. Egyrészt a hajóban napról - napra kevesebb az élelem, vagyis a kisebb súly miatt egyre gyorsabban lehet vele haladni. Aztán a szél ereje és iránya egyre stabilabb, ahogy haladok nyugat felé és a filozófiája is változik az egésznek. Nem az ismeretlenbe haladok befelé, távolodva az ismerttől. Hanem az ismerthez közeledek
-írta közösségi oldalán a soproni kötődésű sportoló.
/https%3A%2F%2Fadmin.sopronmedia.hu%2Fuploads%2F2025%2520febru%25C3%25A1r%2F475791397_1116992547105286_3468109696023700620_n.jpg)
A kikötés tervezett idősávja: március első hete, további 2535 km után, Antiguán.
Rakonczay Gábor személyesen is kötődik városunkoz, hiszen 2002 – 2008 között a Nyugat-magyarországi Egyetem Faipari Mérnöki Kar Alkalmazott Művészeti Intézetének, építész tervezőművész, formatervező szak hallgatója volt Sopronban.
/https%3A%2F%2Fadmin.sopronmedia.hu%2Fuploads%2F2025%2520febru%25C3%25A1r%2F475657842_1116992603771947_1634939069525464531_n.jpg)