A tanulmány célja egy, a digitális kultúra tantárgy keretében megvalósított e-learning kurzus bemutatása és értékelése, amely a tükrözött osztályterem (flipped classroom) módszertanára épül. A kurzus a középszintű érettségi követelményeihez illeszkedő „Publikálás a világhálón” témakört dolgozza fel. A tananyag a Moodle tanulásmenedzsment rendszerre épül, és interaktív elemei a H5P tartalomkészítő eszközzel kerültek fejlesztésre.
A módszertani összehasonlítás megerősítette a tükrözött osztályterem alkalmazhatóságát. A tanári szerep átalakulása – az ismeretátadó funkció helyett a mentori támogatás előtérbe kerülése – szintén meghatározó tényező volt.
Borítókép: Eötvös József Evangélikus Középiskola
/https%3A%2F%2Fadmin.sopronmedia.hu%2Fuploads%2F20250909%2520K%25C3%25B3cz%25C3%25A1n%2520Kriszti%25C3%25A1n%2520tanulm%25C3%25A1ny%2F543370775_1332032448932297_8685175251583146224_n.jpg)