| 2022. július. 26. | 3 perc olvasás

Felújítás miatt változik a NAV soproni ügyfélszolgálatának nyitvatartása

Július 29. és augusztus 5. között átmenetileg változik a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Sopron, Kis János utca 4. szám alatt működő ügyfélszolgálatának nyitvatartása, illetve az ügyfélfogadás helyszíne az ingatlan kormányhivatal által használt épületrészeinek felújítási munkái miatt. Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhető.

A NAV soproni ügyfélszolgálatának nyitvatartása az alábbiak szerint alakul a felújítás alatt:

Dátum

Nyitvatartás

Ügyfélfogadás helye

július 29. (péntek)

zárva

nincs ügyfélfogadás (lépcsőházi bontási munkák miatt)

augusztus 1. (hétfő)

8-17

Sopron, Kis János utca 4. (általános nyitvatartás)

augusztus 2. (kedd)

8-12

Sopron, Kis János utca 4. (általános nyitvatartás)

augusztus 3. (szerda)

8-12

Sopron, Kis János utca 4. (általános nyitvatartás)

augusztus 4. (csütörtök)

8-12

Sopron, Új utca 11. szám alatti épületben, ügyeleti jelleggel (lépcsőházi burkolatcsere miatt)

augusztus 5. (péntek)

8-11

Sopron, Új utca 11. szám alatti épületben, ügyeleti jelleggel (lépcsőházi burkolatcsere miatt)

Augusztus 8-tól (hétfő) az ügyfélfogadás az általános nyitvatartási rend szerint, a Sopron, Kis János utca 4. szám alatt folytatódik.

Augusztus 4-én és 5-én az Új utca 11. szám alatti épületben kisebb helyszínen, kevesebb ügyintézővel, ügyeleti jelleggel történik az ügyfélfogadás, ezért ezeken a napokon magasabb várakozási idővel kell számolni. A felújítás miatti ügyfélfogadási változásokra tekintettel célszerű a halasztható adóhivatali ügyeket későbbi időpontra tervezni, illetve személyes megjelenés helyett javasolt az alternatív – elektronikus, telefonos, illetve postai – ügyintézési csatornák használata. A NAV-nál csaknem minden ügy online is intézhető, amihez a magánszemélyeknek mindössze KAÜ-azonosításra (például ügyfélkapus regisztráció) van szükségük. Ehhez könnyen kezelhető, áttekinthető felületet biztosít a NAV napokban elindult új online ügyintézési oldala, az Ügyfélportál.

Számos adóügy intézhető egyszerűen, egy telefonhívással is. Konkrét adatok lekérdezéséhez, egyeztetéséhez az ingyenesen hívható NAV Infóvonalat kell tárcsázni a 1819-es számon, majd a 2. menüpontot választani. Telefonos ügyintézéshez ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt a TEL jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA). A benyújtás menetéről a NAV honlapján elérhető egy részletes útmutató.

Általános, azaz konkrét ügyhöz nem kapcsolódó tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető a NAV Infóvonal 1-es menüpontjában.

Címkék: NAV

Legnépszerűbb cikkek