A legfrissebb közösségi média oldalát 2020 tavaszán indította el a társaság a TikTokon, melyen igazából idén február elejétől pörgette fel aktivitását: www.tiktok.com/@magyarkozut.
Fiataloknak, idősebbeknek egyaránt érdemes követnie –, ha még nem tette meg – a Magyar Közút TikTok oldalát, ha humoros és kreatív rövid videókon keresztül szeretne jobban belesni a közútkezelő tevékenységébe.
A Magyar Közút kiemelt célja, hogy valamennyi közösségi média platformján minden korosztály számára betekintést engedjen a sokrétű közútkezelői munka minél több részletébe, és a lehető legtöbb fronton tudja üzeneteit eljuttatni az úthasználókhoz.
A társaság egyébként közel 8 éve, 2013-ban indította el hivatalos, mára több mint 27 ezres Facebook oldalát, ezt követte 2017-ben a mostanra az egyik legtöbb, 24 ezer követővel rendelkező állami, nagyvállalati Instagram oldalának a létrehozása, 2018-tól a hivatalos Youtube csatornája is elérhető, amely jelenleg több mint 4,1 millió összmegtekintésnél jár.
A TikTok a legújabb olyan plaform, amelyet igyekeznek bevenni, kifejezetten ide szánt tartalmak publikálásával.