| 2017. augusztus. 1. | 1 perc olvasás

Ismét trükkös csalók léptek akcióba!

Ezúttal, ismeretlenek telefonon a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevével visszaélve személyes, illetve bankszámla-, bankkártya-adatokat kérnek. Legyenek résen, ne váljanak áldozattá.

A NAV telefonon soha nem értesíti ügyfeleit, és soha nem kér bankszámlaszámot, vagy egyéb bizalmas adatot - tájékoztatott a NAV Győr-Moson-Sopron megyei szóvivője. Kovács Mária hozzátette: adózói bejelentés szerint ismeretlenek telefonon a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevével élnek vissza. A telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak adatainak megadását követően tudják utalni. Aki ilyet tapasztal, haladéktalanul tegyen bejelentést az adóhatóság soproni, vagy bármely megyei ügyfélszolgálatán, és semmiképpen se adja meg adatait! Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.

Legnépszerűbb cikkek