A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető, a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes, mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).
A kormányablakbuszokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:
- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézése
- parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
- diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
- útlevél igénylése
- DÁP-regisztráció
Borítókép: Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal
/https%3A%2F%2Fadmin.sopronmedia.hu%2Fuploads%2F07%2520j%25C3%25BAlius%2F0728%2520v%25C3%25A1ndorok%2F482051206_952093633780731_8260267071034851392_n.jpg)