„Az erdei iskolák esetében az „erdei” jelző elsősorban a speciális környezeti nevelési tevékenységre utal, és nem feltétlenül az intézmény fizikai elhelyezkedésére. Szerencsés esetben persze az erdőben vagy az erdő közelében helyezkednek el, s a programjaik egy részét az erdőben tartják. Az erdei közegben kapott impulzusok, megfigyelések ugyanis hatékonyan hozzájárulhatnak a környezet működésének jobb megismeréséhez és megértéséhez. Ezt tantermi körülmények között csak korlátozott mértékben lehet megvalósítani. Az erdő kicsiben olyan, mint a teljes földi környezet. Egyszerre ad életteret a természetnek és gazdasági hasznot az emberiségnek a környezettudatos szemlélet kialakítása érdekében. Ezért az erdei életközösség bemutatása mellett azt is fontos bemutatni, hogy ezzel a természeti erőforrással hogyan lehet kímélő és hosszú távon is fenntartható módon gazdálkodni.” Forrás: oee.hu
/https%3A%2F%2Fadmin.sopronmedia.hu%2Fuploads%2F2023%252011%2520november%2F20231124%2520fert%25C5%2591%2520hans%25C3%25A1g%2FPilisiParkerdo_faultetes.jpg)
/https%3A%2F%2Fadmin.sopronmedia.hu%2Fuploads%2F2023%252011%2520november%2F20231124%2520fert%25C5%2591%2520hans%25C3%25A1g%2Foklevel.png)
/https%3A%2F%2Fadmin.sopronmedia.hu%2Fuploads%2FK%25C3%2596Z%25C3%2589RDEK%25C5%25B0%2520GRAFIK%25C3%2581K%2F370227104_1091325798719560_3386475475691694673_n.jpg)