Rövidebb nyitvatartás a NAV központi ügyfélszolgálatain

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A győri (Szent István út 15-17.), a fővárosi és a többi megyeszékhelyeken működő központi ügyfélszolgálatok módosított nyitvatartása:
hétfő 08.30 – 16.00
kedd 08.30 – 12.00
szerda 08.30 – 16.00
csütörtök 08.30 – 12.00
péntek 08.30 – 11.30

A kapuvári (Fő tér 22.) kirendeltség március 18-tól, míg a csornai kormányablakban (Szent István tér 22.) működő NAV-ablak március 19-től további intézkedésig zárva tart.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

Borítókép: illusztráció

Legnépszerűbb cikkek