A magyarbusz.info írása szerint az autóbusz teljes hosszában alacsonypadlós, 35 utasüléssel ellátott fedélzetén - bemutatóbuszhoz méltóan - fahatású padlóburkolat, szálcsiszolt kapaszkodók, valamint USB-csatlakozók fogadják az utazókat. A 2-2-2 ajtóképletű autóbuszt elöl bolygó, középen és hátul pedig lengő-toló mechanikájú utasajtókkal szerelték fel.
A jármű a BYD franciaországi üzemében épült 2018-ban, és a kínai gyártó egyik újdonságaként a 2018 szeptemberében megrendezett hannoveri IAA Nutzfahrzeuge kiállításon mutatkozott be. A Jeruzsálemet is megjárt háromajtós kocsit, amelynek franciaországi turnéja nemrég fejeződött be, egy 348 kWh összkapacitású lítium-vasfoszfát (LiFePO4) akkumulátorcsomaggal szerelték fel. A környezetbarát busz tolócsuklós kialakítású, a mozgatásához szükséges vonóerőt két darab, egyenként 150 kW csúcsteljesítményű BYD elektromos kerékagymotor szolgáltatja. A tesztüzem alatt a lemerült akkumulátorok töltése a busz hátuljában található, CCS Combo 2 rendszerű plug-in csatlakozón keresztül fog történni, a folyamat nagyságrendileg 3,5 órát vesz igénybe.